★A-Mars.08,2013

Hej
Igår var jag ju och tränade knopparna, det gick ganska bra men dom var väldigt stojiga. Haha. Dom var 15 stycken och det har aldrig varit så mycket barn på gympan förut som det var då. Haha. Aja, det var ju ingen som gjorde illa sig eller något iallafall. Idag har jag bara varit i skolan som vanligt vi gjorde väl inget speciellt, men på matten skulle vi fortsätta med någon uppgift vi fick i Onsdags. Det var typ någon problemlösning, så vi gjorde klart den idag. Jag har aldrig skrattat så mycket på en mattelektion som jag gjorde idag. Haha. Vi hade jättekul! Imorgon ska jag på träning och sen ska jag på kalas för min kusin har fyllt år eller om hon ska fylla år, haha. Jag vet inte riktigt. Jag ska iallafall på kalas. Det kanske kommer ett till inlägg senare. Men vi får se. Kram
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR