★A-Mars.09,2013

Nu har vi ny design igen, men förut kunde man inte kommentera, tror jag. Eller det fanns liksom ingen ``kommentarsruta´´. Men nu tror jag iallafall att det funkar igen. Hoppas ni gillar det!
 
Hej★
Idag har jag ju varit och tränat, det var jättekul. Sen klockan 14.30 åkte vi på kalas. Imorse hoppade min lillasyster på golvet i sitt rum och sen hörde man att det var någonting som gick sönder och mamma bah, vad var det? Men  ingen visste vad det var, så då gick jag in i tvättstugan och skulle kolla om det var något där och då trampade jag in en glasbit i foten, för det var kupan på lampan som hade åkt ner & gått sönder. Haha. Så jag började blöda asmycket. Jag har typ blödit under foten hela dagen.. Så jag kunde inte vara med så mycket på gympan för det fanns inget plåster där och det jag hade satt på hemma åkte av när jag hoppade trampolin i början. Aja, lite konstigt var det iallafall att hon kunde hoppa på övervåningen och lampan på nedervåningen åkte ner. Haha. Nu ska jag gå och äta. Kram★
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR