★A-Mars.15,2013

Hej
Igår hade vi ju studiedag och då var jag bara hemma med mina syskon. Men idag har jag varit i skolan igen, vi gjorde väl inget speciellt. Eller jo, jag, Emma och Moa städade matsalen, igen.. Vi har gjorde det 3 gånger nu och jag tänker inte göra det igen! Det är så himla äckligt! Usch. Aja, nu är det iallafall helg. Så skönt! Även fast vi bara har varit i skolan 3 dagar den här veckan. Men det är ändå skönt med helg. Jag tror inte att jag ska göra något speciellt, men.. Hoppas nästa vecka också blir lika skön som den här. Men det kommer den nog inte bli för vi är i skolan hela veckan. Det kanske blir bra ändå. Idag är det typ 2 veckor kvar till påsklovet bara, LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR! Kram
 
Fattar inte hur man gör när man ska ta sådana här bilder.. Någon som vet?
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR