★A-Mars.18,2013

Fick en fråga på vart linnet kommer ifrån (länk till inlägget) och det kommer från H&M och kostar 149kr (länk till linnet). Kika in där, för dom har fått in massa fina saker!
 
Idag har jag bara varit i skolan som alla andra dagar. På hemkunskapen började vi göra potatisbullar. Men jag tycker inte om det. Haha. Vi kokade potatis och gjorde någon äcklig röra idag och sen ska vi steka och äta dom imorgon. Längtar inte! Haha. Imorgon har vi musikprov igen..  Dom som vill ska få göra omprov och det ska jag göra för jag blev inte nöjd med mitt förra.. Hoppas det går bättre imorgon! Idag har jag ingen träning, vilket är skönt. Men imorgon är det gympa, men jag tror inte att vi skulle ha någon e-fit iallafall. Så det är ju bra. Idag fyller min lillasyster år, så när jag kom hem från skolan fikade vi och så. Mysigt. Men nu ska jag fortsätta träna på musiken. Kram★
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR