★A-Mars.22,2013

Hejsan Svejsan
Idag skulle vi ju svara på frågorna som vi fick på frågestunden, så här kommer svaren↓
 
Kan ni videoblogga?
Svar: Det verkar ganska kul att videoblogga, men ändå läskigt. Haha. Så vi får se.
 
Vilket ämne i skolan tycker ni är roligast?
Svar: Jag tycker idrott, hemkunskap och matte är roligast.

Vilka är era favoriter på youtube? 
Svar: linnahlborg och maybemakeup901
 
 
Bild: linnahlborg.se

Vem är snyggast i 7, 8 och 9? 
Svar: Jag tror dom flesta vet
 
Vilket är erat favorit sminkmärke? 
Svar: Jag sminkar mig typ aldrig så jag har inte provat så många olika sminkmärken, men kanske Isadora, Loreal Paris eller Maybelline

Mascara eller Eyeliner? 
Svar: Mascara

Concealer eller puder? 
Svar: Concealer

Läppglans eller läppstift? 
Svar: Läppglans
 
Tack för alla frågor & hoppas ni blev nöjda med svaren! Kram★



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR