★A-Mars.27,2013

Tjenare
Idag hade vi ju matteprov, jag tror att det gick ganska bra. Jag, Emma, Moa och Maya pratade lite men, haha. Vi fick reda på att vi kommer få sluta tidigare imorgon också, jippi. För vi kommer inte ha någon hemkunskap och då slutar vi 13.10 typ. Skönt! Sen skulle våran franska lärare bort imorgon också, så vi skulle på se på film om vi hade någon vikarie annars får vi hål då också + att vi ska fortsätta kolla på filmen vi började se idag på engelskan, Kalle och chokladfabriken. Jag tror att vi har sett den förut på engelskan också, men man sen ju hellre på film än att jobba så. Haha. Det är ju skärtorsdag imorgon också och då har vi stilbytar dag i skolan. Oj, vad mycket bra saker det händer imorgon, låter det som. Haha. Sen är det PÅSKLOV! Så himla sköööönt! Aja, nu ska jag gå. Kram
 
Kamera: Nikon D3100/Nikkor 18-55mm



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR