★A-Maj.12,2013

God Förmiddag
Eller vad man ska säga. Igår slutade det med att jag också följde med upp till ridklubben. Men det var hur tråkigt som helst! På kvällen var det grillkväll där uppe och då var det mycket roligare. Haha. Man fick typ ta med sig något att grilla så fick man potatisgratäng eller strips där. Så vi var kvar där till typ 10 och då gick vi hem. När vi kom hem var jag så trött så jag gick typ och la mig direkt. Idag ska jag nog bara vara hemma, mamma jobbar och pappa & Lovisa är uppe på ridklubben igen. Jag tror att Meja skulle vara med mamma till stan, så jag blir väl hemma själv. Får se vad jag hittar på. Kram
 
Jag har inga roliga bilder på datorn nu, men jag och Lovisa var ute och knäppte lite kort i förrgår. Så jag kanske ska försöka på in dom i datorn idag.
 
♥♥@NicoleIsabelle♥♥
weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR