★A-Maj.19,2013

Hej
Helgen har varit fullspäckad. I Fredags efter skolan var jag ju som sagt med Moa, Maya och Sofia. Igår när jag vaknade sa mamma att vi skulle åka och köpa blommor, så vi åkte dit. På vägen hem köpte vi årets första mjukglass, det var gott! När vi kom hem var det hur fint väder som helst! Solen sken och det var jättevarmt. Så då hoppade jag studsmatta med Meja, och sen fixade vi med köket hela kvällen. Jag kollade lite på eurovision också, det var ju Danmark som vann. Tyckte ni att det var rätt? Jag tyckte att det var ganska bra. Det var en av som bästa iallafall. Gick och la mig vid 00.00 då, så imorse var jag rätt trött, haha. Idag har vi fixat med köket hela dagen! Men nu är det nästan klart, vi väntar bara på att rörmokaren ska komma hit. Imorgon är det Måndag igen, och ny veckan. På Tisdag ska jag klippa mig, på Onsdag har vi friluftsdag och på Torsdag fyller jag år. Så det blir nog en bra vecka! Nu ska jag kolla lite på tv och sen ska jag gå och lägga mig. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR