★A-Maj.22,2013

Hejsan
Nu har jag ändrat designen, den andra var lite tråkig. Tyckte ni att det blev bra? Jag är ganska nöjd, det vart lite somrigare nu.
Idag har det varit en bra dag. Vi hade ju inga vanliga lektioner, vilket är väldigt skönt! Paddlingen gick bra, jag ramlade inte i, haha. Men det gjorde några andra, eller dom ramlade i när dom skulle kliva ur, haha. Det såg lite kul ut. Sen hade vi hemkunskap och då gjorde vi stompa, det blev gott. Sista lektionen hade vi träslöjd, och då skulle vi tälja nån himla pinne. Men det var tråkigt, så jag och Moa satt och masserade varandra med pinnarna istället. Det var mycket roligare. Nu kommer nog snart mamma hem och då ska vi väl laga mat. Får se vad det blir idag då. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag
? sofia

Hmm.... undra vem som gjorde degen till det goda brödet ;)

? sofia

Hmm.... undra vem som gjorde degen till det goda brödet ;)

Svar: Det var nog du, men jag skulle tro att det var stekningen som gjorde att det fick den goda smaken ;)
emasfoto.blogg.se




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR