★A-Maj.28,2013

Hejsan★
Nu ligger jag i sängen och har precis läst igenom biologiboken igen. Har läst den 2 gånger idag och 1 gång igår, så nu orkar jag inte mer. Kanske hinner med en gång imorgon också. Vi får se. För ungefär 1 timme sedan var jag och tränade, körde e-fit. Det var det jobbigaste passet jag någonsin kört! Man skulle springa upp för världens tväraste backe + några andra övningar också.. Jag ville bara lägga mig ner i diket och dö. Jag var så himla slut i benen så det var nära att dom ramlade ihop. Jag kommer ha sån grym träningsverk imorgon. Hoppas jag kan gå iallafall, haha. Nu måste jag sova, för jag är så himla trött! Det var jag igår också, hela dagen. Hade kunnat somna i skolan när som helst. Godnatt★
 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR