·A-Nov.04,2013·

Har inte skrivit här på några dagar. Men jag har varken haft lust eller tid. Igår var jag hos farmor och farfar på kalas för att farfar har fyllt år. Vi var bjudna på lunch hemma hos dom kl 12.00.
 
Så jag fick ta med mig träningskläder dit, eftersom jag skulle på gympa 14.30. Så pappa skjutsade ner mig till gympasalen och sen skulle jag gå hem efter gympan. Men det regnade och var jättekallt, så pappa kom och hämtade mig. 
 
När jag kom hem duschade jag och sedan åt vi mat. Bruschetta, räkor och lite annat plock, det är ju så himla gott! Sen kollade jag lite på tv innan jag gick och la mig vid 21.30. Har sovit jättemycket detta lov.
 
Tror jag har sovit minst 10 timmar varje natt, haha. Jag har varit jättetrött. Första dagen i skolan idag efter höstlovet iallafall. Det var faktiskt inte så jobbigt att kliva upp, men det kan ju vara för att vi börjar 09.15 på måndagar. 
 
Så jag behöver inte kliva upp förens 07.30. Det är så himla skönt att sova 1 timme längre på måndagar! Aja, nu ska jag inte skriva en hel bok här. Så ni får några tråkiga bilder från igår istället. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR