·A-Nov.10,2013·

Nu sitter jag här framför datorn, nyduschad och trött. Har varit på gympatävling hela dagen, cyklade dit kl 08.00 imorse och kom hem för 1 timme sedan ungefär. Jag har inte tävlat själv, men mina smågymnaster har gjort det.
 
Dom slutade på en 3:e plats, vilket var jättekul! Jag stannade på eftermiddagstävligen också och kollade på dom lite äldre gymnasterna. Det var jättekul!
 
Dom var så himla duktiga, och man blev ju inte bara lite sugen på att köra när man satt där och kollade, haha. Nu kommer snart mamma, pappa, Meja och Lovisa hem.
 
Mamma och pappa har varit i Uppsala och köpt julklappar, så Meja och Lovisa har sovit hos farmor och farfar. Men inte jag, eftersom det var tävling idag. Då var det skönare att vara hemma på morgonen. Kram
 
I'm so excited :-)
Bild från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR