·A-Nov.24,2013·

Idag är det 1 månad kvar till julafton, 1 månad..!? Det är ju nästan ingenting. Iallafall inte om den här månaden går lika fort som resten av året har gjort. Jag längtar så himla mycket till jul! Det är så himla mysigt!
 
God mat, massa godis, mysigt sällskap, snön, granen, bakningen, tomten, och sist men inte minst julklapparna. Ååh, nu längar jag ännu mer! Jag älskar julen
 
Idag är det iallafall söndag om någon skulle ha missat det. Nu på förmiddagen var jag, mamma och Meja borta vid slalombacken och kollade, och där sprutade dom snö för fulla muggar, och om någon timme ska jag gå till gympan. 
 
Sen när jag kommer hem ska jag väl duscha, äta mat, kolla på tv och sen ska jag nog sova. Måste fixa lite med min SO-uppgift också. På torsdag har vi studiedag, vilket ska bli jätteskönt!
 
Söndagen blir inte lika jobbig när man vet att man är ledig en dag, haha. Nu ska jag gå upp och äta lunch. Kram
 
Bilder från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR