·A-Nov.26,2013·

Idag är det tisdag, men jag tycker att det känns som allt annat än tisdag, haha. Jag vet inte varför, men det har varit så hela dagen. På svenskan idag skulle vi lyssna på något band och sedan skulle vi typ prata om vad som hände.
 
Men när vi lyssnade på det, började det tjuta jättemycket. Men jag fattade inte vad som hände först. Jag trodde att det var någonting på bandet, haha. Men det var tydligen någon som hade tryckt igång brandlarmet, vilket inte var sådär jättekul precis.
 
För vi fick lov att gå ut, utan jacka och det var så himla kallt! Kändes som att det var typ 20 minus eller något.. Efter typ 20-30 minuter fick vi iallafall gå in igen och då var vi helt stelfrusna.. Det var så himla kallt!
 
Nu sitter jag och träna på engelskaläxan som vi har tills imorgon. Vi brukar ju ha engelskaläxa tills på torsdagar, men då har vi ju studiedag så vi var tvungna att ha den tills imorgon istället.
 
Sen fick vi franska idag också som jag måste träna på. Inte kul! Kram
 
Bilder från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR