·A-Okt.01,2013·

Hej
Idag är det 1 oktober, vilket är helt sjukt! Jag har iallafall varit i skolan idag, på idrotten körde vi fysträning eller vad man ska kalla det. Det var jobbigt, men ganska kul. Annars hade vi bara vanliga lektioner. 
 
Känner mig ganska stressad. För vi har ju det där muntliga föredraget som vi ska göra på Torsdag sen ska vi vara klara med en grej till SO:n på Fredag eller det är egentligen 2 grejer där + engelska glosor tills på Torsdag (som jag sa igår) och så håller vi på med ett grupparbete på NO:n som ska vara klart nästa vecka. 
 
Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Måste iallafall bli klar med SO:n och svenskan snart. Engelskan har jag precis tränat på och dom kan jag ganska bra. Det är bara att börja. Tror att jag ska fixa SO:n först. Kram♡
 
<3
Bild från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR