·A-Okt.05,2013·

Hejsan
Idag vaknade jag vid 09.00, gick upp och åt frukost. Sen började jag städa och när jag var klar med det gick jag och duschade och sen åt vi. Resten av eftermiddagen har jag inte gjort någonting. 
 
Det är jättetråkigt väder idag, regnar, blåser och är kallt. Eller jag har inte varit ute, men det ser ut så iallafall. Om några timmar ska jag på kalas hos mina kusiner.
 
Vet inte riktigt när jag kommer hem, men det blir nog inte så sent. Nu kommer snart mamma hem. Kram
 
Jag sa ju att ni skulle få se byxorna jag köpte igår och lite andra saker idag, men det är kasst ljus. Så det blir inga bra bilder.. Sorry, men jag ska fixa det så fort som möjligt!
 
Ni får en bild från weheartit istället. 
Så himla gott med frukost! Helt klart det bästa målet på hela dagen.
Ildiko



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR