·A-Okt.07,2013·

Hej
Kom nyss hem från skolan. Vi gjorde inget speciellt. Jag trodde att jag skulle hinna redovisa svenskan idag, men det hann jag inte. Istället är jag först imorgon. Men det ska bli så skönt att ha det överstökat. 
 
Vi fick ingen engelska läxa idag heller, vilket var väldigt skönt! Så vi har bara prov på hemkunskapen på torsdag och så ska vi kanske redovisa om människokroppen på no:n på fredag. Tror inte att det var något mer.
 
Det låter som en bra veckan tycker jag, inte så mycket läxor och prov. Ikväll är det hurtgympa igen, det är faktiskt ganska kul. Det kanske inte låter jättekul, men de är det.
 
Nu ska jag kolla om jag kan någonting om näringsläran. Kram♡
 
topit me - TOPIT.ME contains beautiful pictures



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR