·A-Okt.08,2013·

Hej
Dagen idag har gått ganska fort. Jag hann även prata på svenskan idag och det är sååå skönt att ha gjort det. Det blev bara en liten klass som lyssnade eftersom att flera stycken var på fotbollsmatch.
 
Det var väldigt skönt. Synd att Moa skulle spela bara. Det var ju henne jag pratade om, menmen.. Haha. Det gick bra, jag var inte lika nervös som förra året, när vi skulle prata om författare. 
 
Ikväll ska jag på e-fit, inte jättetaggad direkt.. Men det ska bli skönt efteråt. Vi hade idrott i skolan idag också. Första gången inne för i år, vi spelade lite olika bollsporter. Men topsboll var roligast.
 
Nu ska jag snart gå och byta om. Kram
Typ min outfit idag 
 
Untitled #82
 
Untitled #82 by alicebjorklund featuring canvas shoes



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR