·A-Okt.18,2013·

Äntligen Fredag! Som jag har längtat efter denna helg. Den här veckan har varit väldigt jobbig, men jag vet inte riktigt varför, haha. Vi har inte haft så mycket läxor, men vi håller på med massa saker i skolan.
 
På måndag ska vi lämna in våra affischer som vi håller på med på bilden och göra någon pratgrej på engelskan.
 
På onsdag ska vi redovisa vår artister/band som vi har hållit på med i några veckor nu på musiken.
 
På fredag ska vi lämna in våra bokrecensioner som vi håller på med på svenskan.
 
+ massa saker vi gör i skolan. Känns som att det är ganska mycket nu alltså. I helgen ska jag iallafall fira morfar som fyller år imorgon. Det ska bli jättekul! Min morbror, moster och kusin kommer hit idag också.
 
Så det blir väl fullt sjå hela helgen skulle jag tro. Men nu är det bara nästa veckan kvar, sen är det höstlov! Längtar så himla mycket! Kram♡
 
 
Det kommer nog inte bli så mycket bloggning i helgen, från min del iallafall, bara så att ni vetMen jag hoppas att ni förstår!
 
SMILE | via Tumblr
 Bild från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR