·A-Okt.20,2013·

Hann som väntat inte skriva något igår. Men jag hade fullt upp hela dagen. Först åkte vi till morfar och väckte honom med sång och presenter. Sen gjorde vi iordning god frukost, med jordgubbar, vindruvor, gott bröd m.m.
 
Vid 11.00 åkte vi iväg och bowlade, det var jättekul och jag vann, haha. Ännu roligare. Sen åkte vi hem till morfar och fixade lite lunch, och sen åkte vi ut till mormor.
 
Vid 16.00 åkte vi hem och gjorde oss iordning för att sedan åka till Rättvik och äta middag. Jag åt plankstek. Det var jättegott. Vi åkte hem vid 21.00 ungefär och då kollade jag lite på tv och sedan gick jag och la mig. 
 
Idag har jag varit ute på promenad med mamma och om ca 1 och en halv timme ska jag gå till gympan. Vi skulle vara där kl 14.00 idag för att prata lite innan träningen börjar. Kram
 
Några matbilder från igår
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR