·A-Okt.04,2013·

Hej
Igår hann jag inte blogga någonting, men jag skrev ju varför. Så jag hoppas att ni förstår. Idag har jag varit i skolan till 14.15, sen åkte jag, Emma, Moa och Sofia till stan. Jag köpte ett par byxor i sista minuten.
 
Men jag har velat haft såna ett  tag nu och dom var inte dyra heller, så jag slog till, haha. Jag och Moa åkte med mamma hem medan Emma och Sofia tog bussen eftersom dom hade bråttom hem.
 
När jag kom hem åt vi mat, tacos som vanligt på fredagar. Har börjat ledsna på det nu! Just nu sitter jag och kollar på Idol, jag är inte så inne i det här med Idol, haha. Imorgon ska jag iallafall sova tills jag vaknar. Så himla skönt! Kram
 
Idag är det ju kanelbullens dag.
Hade ingen aning om det förens det stod ett bord mitt i skolan med massa bullar på.
Bilder på det jag köpte ska jag fixa imorgon, då ska ni även få se min nya jacka. Om den fastnar på bild vill säga, haha.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR