·M-Okt.01,2013·

Hej! 
Tänkte sammanfatta helgen lite snabbt bara. 
I fredags så var jag i skolan till lunch, efter lunchen så åkte skollaget in till Falun och spelade fotbollsmatch och vi vann! Efter matchen så tog jag och Emilia bussen hem så kom hem vid kvart i 4 ungefär. På kvällen gjorde jag typ inget, kollade på film bara.
På lördagen så städade jag lite och typ inget mer, en väldigt seg dag med andra ord. Men på kvällen så kom Emelie och Erik och deras föräldrar hit och vi åt mat och tittade på tv. På söndagen så åkte vi upp till hanses hällar och grillade korv med dom också. På eftermiddagen så åkte jag och kollade på min brors sista match, sen så hände det typ inge mer. Så ja det var den helgen. Idag så var jag ju i skolan och sen har jag typ bara suttit med läxor sen jag kom hem. 
Men ni får ha det så bra, hejdå! 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR