·M-Okt.07,2013·

Hej!  
Idag har jag ju varit i skolan som vanligt och det var väl helt okej. Precis som Alice sa så har vi inte så mycket den här veckan, jag har ju inte hemkunskap nu så jag har inte prov på torsdag men jag har istället tyska.. Men mycket bättre än förra veckan! Men jag tänkte sammanfatta helgen lite kort.
I fredags var jag ju på stan med Emma, Alice och Sofia. Köpte ett armband och ett par nya träningstights eftersom mina hade gått sönder. På lördagen så var jag med Linn, vi var på Rättviks marknad och där köpte jag ett skal, ska nog visa allt jag köpt när jag får tid. Sen så sov jag hos henne också. Igår så åkte jag hem tidigt eftersom dom skulle på innebandy och jag skulle till farmor och farfar och äta. Det var typ den enda jag gjorde igår. Men ja en väldigt kul helg iallafall. 
Ni får ha det så bra, hejdå! 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR