♡A-Sep.10,2013

Hej♡
Jag har ju inte bloggat på 1 vecka som ni säkert har märkt. Men det är för att jag har varit på Mallorca. Jag åkte förra Tisdagen, alltså den 3:e och kom hem för 1 timme sedan ungefär. 
 
Vi åkte dit för att morfar fyller 70 år iår och då bjöd han med hela släkten på en resa. Det har varit jättekul! Den roligaste resan jag har gjort.
 
Jag har såklart haft med mig kameran och knäppt massa bilder, men dom har jag inte hunnit fått in i datorn än. Några kanske kommer upp imorgon. Vi får se.
 
Nu måste jag snart sova, för imorgon står skola på schemat. Men vi har ingen vanlig skoldag, för vi ska ha en friidrottstävling. Så man tävlar mot dom andra klasserna på skolan.
 
Det blir säkert kul, men nu måste jag gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon. Godnatt♡
 
Bild från min instagram



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR