♡A-Sep.11,2013

Hej♡
Som Moa redan har berättat och som jag skrev igår så har vi haft en friidrottsdag idag på skolan. Det var kul. Jag hoppade häck, gick plankgång och kastade spjut. Våran klass vann inte, men vi hade ändå kul.
 
När jag kom hem vid 14.15 åt jag mellis och nu har jag setat hela eftermiddagen och gjort massa läxor och sånt som jag skulle göra för att jag har varit ledig. 
 
Det var inte så mycket saker jag skulle göra egentligen. Men jag gjorde lite saker som jag vet att dom andra har börjat med och som jag också lika gärna kunde göra.
 
Nu har jag precis kollat på ett program jag missade när jag var borta och ska snart gå och kolla lite på tv. Sen ska jag gå och lägga mig för jag har varit så himla trött idag. Kram♡
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR