♡A-Sep.13,2013

Hej♡
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi gjorde inget speciellt, jag tycker att dagen har gått ganska fort faktiskt. Det är så himla skönt nu för vi har en låång helg att se fram emot.
 
Vi är lediga på Måndag, går som vanligt på Tisdag sen är vi lediga Onsdag och Torsdag. Så vi är ledig mer än halva veckan, så himla skönt!
 
På Måndag har vi studiedag, då är vi hellediga men på Onsdag och Torsdag kommer vi att ha hemuppgifter som vi ska göra.
 
Men det gör inget, för man är ändå hemma. Och man kan ju göra läxorna dagarna innan, så man är ledig på Onsdag och Torsdag. 
 
Idag slutade vi iallafall 14.15, och när jag kom hem åt jag mellis och sen satte jag mig vid datorn. Nu ska jag försöka få in alla bilder jag tog på Mallorca. Så dom kommer nog snart. Kram♡
 
Friday 13    ;)
Bilden kommer från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR