·A-Sep.17,2013·

Hej♡
Nu är vi lediga i 2 dagar igen, så himla skönt! Jag var iallafall i skolan idag, hade även utvecklingssamtal. Det gick bra. Vi slutade 15.15, och då gick jag hem med Emma. När jag kom hem åt jag mellis och gjorde lite läxor.
 
Så jag kan vara ``ledig´´ nu dom 2 kommande dagarna. På Torsdag ska jag va med Emma, Moa, Sofia och Maya och då ska vi göra lite läxor. Men jag gjorde några nu iallafall.
 
Igår var jag på hurtgympa på kvällen. Jag har typ inte tränat på hela sommaren, men jag tyckte ändå att det gick ganska bra. Även fast jag fick så fruktansvärt ont i magen. För jag fick håll, haha. Det gjorde så grymt ont.
 
Aja, ikväll ska jag iallafall på e-fit. Hoppas att jag överlever för det känns som att det kommer bli väldigt jobbigt! Det är jobbigt i vanliga fall och då är jag ju ändå ganska ``tränad´´ eller vad man ska säga. 
 
Då gick jag ju iallafall på gympa och tränade 3 gånger i veckan. Men nu när jag inte har gjort det på hela sommaren så vet jag inte hur det kommer att gå.. Ni märker väl om det kommer några fler inlägg här framöver, haha.
 
Nu har jag nyss ätit, eller det var typ 45 min sedan. Men nu ska jag snart byta om. Kram♡
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 18-55mm
Foto&Redigering: Jag 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR