·A-Sep.18,2013·

Hej♡
Åt nyss lunch. Amerikanska pannkakor provade jag idag, för första gången. Det var faktiskt gott, trodde inte riktigt att jag skulle tycka om det. Men det gjorde jag. Jag provade att ha i kakao i en liten del av smeten. Men det var inte så gott. 
 
Mycket godare med vanliga, tycker jag iallafall. Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har gjort klart SO-läxan, men inte så mycket mer. E-fiten igår var så fruktansvärt jobbig! Det jobbigaste passat jag har kört i hela mitt liv.
 
Jag trodde att jag skulle dö! Men jag sitter här nu, så det gick bra den här gången. Snart tror jag att Meja slutar och då kommer väl hon hem, om hon inte ska vara med någon kompis. Vilket hon typ alltid är, haha. 
 
Nu ska jag kolla lite på datorn och kolla igenom posten jag precis var ute och hämtade. Kram♡
 
Bild från weheartit



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR