·A-Sep.19,2013·

Hej♡
Idag vaknade jag vid 08.30 och då var Meja och Lovisa redan i skolan. Så det var lungt och skönt då. Har ätit frukost, duschat och nu håller vi på och bestämmer när, hur och vart vi ska va idag, haha. Jag, Emma, Moa och Sofia alltså.
 
Igår skulle jag uppdatera till ios 7, men då gick det inte så jag försökte igen imorse och då funkade det. Det är så himla bra! Jag älskar det. Så snyggt och så bra. Så nu har jag setat typ hela förmiddagen och kollar igenom det.
 
Och sen har jag fixat bloggdesignen igen. För när jag kom in imorse, så var designen borta. Tror att jag har råkat trycka på någonting. Så den var helt borta.. Men nu har jag fixat det igen.
 
Det går fortfarande inte att lägga in någon bild eller någonting + att texten åker ihop.. Det är jättekonstigt! Ses senare. Kram♡
 
Bilden kommer ifrån google



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR