·A-Sep.23,2013·

Hejsan
Idag har jag varit i skolan, vi hade massa tråkiga ämnen. Men vi fick reda på att vi kommer få slutar 13.55 imorgon istället för 15.15. Så himla skönt! Det känns som att det är någonting varje dag den här veckan. 
 
På Onsdag har vi iallafall matteprov och så har vi engelska glosor tills på Torsdag. Det är inte mycket om man jämför med vad alla andra verkar ha, men jag hatar läxor.
 
Man är ju i skolan hela dagarna och då ska man väl inte behöva ta med sig halva skolan hem sen också, eller..? Ikväll ska jag på hurtgympa och imorgon är det e-fit igen. I skolan har vi idrott imorgon också, orientering.
 
Jag suger på att orientera! Men nu kan det inte vara så många gånger kvar iallafall. Nu ska jag läsa bloggar och kolla youtube. Kram
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR