·A-Sep.28,2013·

Hejsan
Bloggade inget igår. Men det var för att jag först var i skolan till kl 14.00, och då kom mamma, Meja och Lovisa och hämtade mig och sen åkte vi in till stan och kollade på jackor.
 
Både jag och Meja hittade en. Men min hade dom bara en av här och den var trasig så dom skulle ta hem en från Åre. Tror att den skulle komma hit på Måndag eller Tisdag. Egentligen hittade jag två stycken som jag ville ha. 
 
Men jag bestämde mig tillslut för en, eftersom att den var längre och det mer praktiskt nu till vintern, då jag inte använder täckbyxor så ofta. 
 
Idag har jag varit väldigt lat på förmiddagen har bara såsat runt här hemma. Nu kom jag nyss hem efter att ha varit upp till proselins och lämnat grejer som Meja ska ha till sitt kalas där ikväll. 
 
Nu ska jag snart äta. Kram
 




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR