·A-Sep.29,2013·

Hej
Igår var jag som sagt uppe vid proselins hela kvällen, för att Meja hade kalas där. Jag och mamma åkte hem vid 22.00 medans pappa, Meja och Lovisa sov kvar + alla Mejas kompisar. Tror att dom var 15 st, så det var full fart. 
 
Vi åkte dit imorse vid 08.00 och fixade frukost och så. Sen har vi städat lite och vid 09.30 gick jag hem för det var så tråkigt. Nu ska vi snart äta (som vanligt när jag skriver, haha) och sen ska jag på gympa vid 14.30. 
 
Den slutar 16.15 och då ska jag väl hem och duscha. Sen ska jag bara mysa, så på tv och lite så. Imorgon är det skola igen. Hoppas på en bra veckan utan massa läxor och såna onödiga saker! Kram
 
Jag hade inte med mig kameran dit, så har inte tagit några bilder. Var däremot ute och fotade nyss. Så det kommer upp lite bilder ändera idag eller imorgon.
 
 Bild från Mallorca



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR