·E-Sep.09,2013·

Hej!   Jag vet att jag har varit dålig på att blogga, men det är så att andra saker gått före och det gör att jag alltid har en anledning till att inte skriva nått. Och nu sen i torsdags har jag varit sjuk, jag mår bättre nu men hostar en del och är hes, och ibland försvinner rösten helt:P Iaf, så har jag & familjen varit och ätit lunch på dössberget, gratis dessutom;)   Där träffade vi även massa lärare.. Det är tydligen "äta på dössberget" dom kallar att jabba på studiedagar!;) Och ikväll ska jag på dans, även fast jag hostar, men jag har inte ont i halsen längre iaf! Så ja, så är läget.   Jag kommer försöka lägga ut mer nu, men det kommer mest bli bilder och liknande. För skriver jag om vardagen hela tiden skulle det mest bli massa klagande:P Men det bara blir så för att jag är så trött och utråkad på allt det vanliga jag vill at det ska hända saker, lixom att jag kunde hitta på mer saker med kompisar och resa mer och såntdära. Men det antar jag väll att jag inte är ensam om. Haha, dom flesta skoltrötta ungdomar känner nog så! Nu tänkte jag att jag skulle måla naglarna, haha :)    



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR