·A-Feb.14,2014·

Glad alla hjärtans dag fina ni. Hoppas att ni har en supermysig dag med massa kärlek. Jag ska inte göra något speciellt idag, vara hemma med familjen och äta middag och bara mysa. Det känns så himla bra idag. 
 
För nu jag har äntligen fixat praoplats. Vi har vetat det här i flera månader nu, men som vanligt är jag ute i sista minuten och har panik. Det är iallafall jätteskönt att ha det fixat nu, så man kan släppa det för ett tag.
 
Imorgon är det gympatävling på förmiddagen. Jag är faktiskt ganska nervös även fast jag inte ska tävla själv. Men jag har märkt att det nästan är värre att stå bredvid och inte köra själv. Då kan man inte göra så mycket, det är bara att lita på att dom vet vad dom ska göra och att dom kör det.
 
Nu ska jag bara njuta av att det är fredag och helg. Nästa vecka är sista veckan innan vi får sportlov också. Kram
  
Valentines Day



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR