·A-Jan.06,2014·

Nu var det några dagar sedan jag skrev någonting här igen, men jag har inte hunnit sitta vid datorn så mycket.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I fredags var jag på stan en sväng för att jag skulle göra en grej där, och pappa skulle på möte. Jag köpte tre grejer varav 1 var till mig själv. På kvällen var jag på kalas hos Molly, det var jättekul! Vi åt tacos och kollade på film.
 
I lördags gjorde jag nästan ingenting. Var inte alls på så bra humör då, haha.. Ingenting gick som jag ville. Det var ingen bra dag!
 
Igårkväll var jag på kick-off med alla ledare från gympan. Vi spelade paketspelet och gjorde lite andra saker, det var jättekul! Sen kollade jag lite på hockey. Sverige förlorade ju som ni säkert redan vet (bara så att ni vet så brukar jag aldrig kolla på hockey, så jag är inte jätteinsatt i det här om man säger så, haha).
 
Idag har jag varit på gympaläger från 09.30 till 12.00, det var också jättekul. Det var ju så länge sedan man såg alla gymnaster. Men nu var vi inte så lika många som vi var förra terminen. Det var både lite skönt, men ändå väldigt tråkigt! Alla var så duktiga, så man skulle ju vilja att alla kunde stanna kvar i våran grupp. Men dom vill ju också utvecklas, såklart. Det är ju helt meningslöst att gå på någon sport om man bara får göra samma saker varenda träning och inte lära sig något nytt.. Så det här blir nog superbra. 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag nyss ätit mat, eller det var nästan 2 timmar sedan nu, haha. Tiden går så himla fort! Det är ju bara imorgon kvar, sen börjar skolan igen.. Jag orkar inte, vill sova tills jag vaknar på mornarna och inte ställa något alarm. Men man ska väl tänka possitivt. Det är ju många lov nu på vårterminen + massa röda dagar och sen har vi prao i 2 veckor också. Så jag ska nog inte klaga så mycket, haha. Kram
 
Förlåt för dålig bildkvalité, men jag tyckte att det var bättre än inget



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR