·A-Jan.08,2014·

Första dagen i skolan efter lovet är nu avklarad, och den gick ganska fort. Det jobbigaste var att kliva upp 06.30. För vi slutade ju ändå kl 14.00 idag. När jag kom hem var jag dock väldigt trött. Höll på att somna i soffan, haha. 
 
Men jag gick iallafall och hämtade posten och där låg en ny H&M katalog, som jag kollade lite i. Sen fick jag för mig att jag skulle träna. Så jag laddade ner en app (NTC nike training club) på mobilen och gjorde som dom visade. Den var faktiskt ganska bra.
 
Man får själv välja varför man vill träna, hur mycket man vill träna m.m. och så gör den iordning ett träningsschema åt dig för 4 veckor framöver. Inte för att jag kommer träna alla dagar i 4 veckor, men kanske någon gång när jag känner för det, haha. Nu ska jag snart sova. Kram
 
bildkälla: https://www.google.se/



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR