·A-Jan.16,2014·

Nu var det länge sedan igen, 5 dagar sedan jag skrev någonting sist. Måste försöka bli bättre på det här! Dom senaste dagarna har jag bara varit i skolan, och imorgon är det fredag. Det känns verkligen som att det var måndag igår. Är det bara jag som tycker det? Haha.
 
På måndag har vi utvecklingssamtalsdag, så vi är lediga. Eller ja, vi har hemuppgifter som vi måste göra så man kan väl inte säga att vi är lediga, men vi slipper vara i skolan och kan sova så länge vi vill.
 
Jag tänker göra mina läxor idag och imorgon så kan jag göra vad jag vill på måndag och onsdag (vi är lediga då också). På torsdag har vi skapande skola och då vet jag inte heller om vi skulle ha några riktiga lektioner.
 
Vi har inte fått reda på så mycket så jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Men det var någonting med foto iallafall, så det blir nog kul. Som det låter nu, blir det nog en lugn vecka nästa vecka. Skönt att ha en långhelg framför sig! Kram
 
Har ni några låttips?
 bildkälla: http://weheartit.com/



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR