·A-Jan.20,2014

Hoppas att ni har haft en bra helg. Det har verkligen jag haft! Badrummet nere är så gott som klart, min kusin har varit här och hälsat på. Sen har det hänt en annan jätterolig grej också, men den kan jag inte berätta än. Det har varit en jättebra helg helt enkelt.
 
Badrummet började vi med i onsdags eller torsdags och igår blev det klart. Det är bara en handduksstång som vi inte har satt upp än och lite förvaringsgrejer till lådorna. Jag blev iallafall jättenöjd!
 
Har länge velat ha en kommod med lådor som man kan dra ut, och nu har jag fått det. Så jag är jätteglad! Kan visa er bilder senare, men just nu är det så himla mörkt ute, så det kommer inte bli några bra bilder..
 
Idag har vi som sagt haft utvecklingssamtalsdag, så vi har varit lediga. Jag och mamma har varit på Fricks och fikat, sen ville jag gå och kolla på Victoria Secrets, men den affären hade såklart stängt för inventering just idag..
 
Nu ska jag snart gå och börja med maten. Sen ska jag kolla lite på tv och ladda upp inför hurtgympan ikväll. Kram
 
bildkälla: http://weheartit.com/



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR