·M-Jan.01,2014·

 
Hejhej!
Nu är det ett nytt år och det är faktiskt ganska skönt. Inte för att 2013 har varit så dåligt men jag hoppas verkligen att det här året blir ännu bättre. Jag firade nyår hemma hos Emelie och Erik med familjen. Vi kollade på tv och spelade typ charader. Sen så åt vi såklart god mat. På tolvslaget stod vi ute och kollade på raketerna och drack Pommac. Vi släppte även iväg sånna där lyktor eller vad det heter. Och kvällen var jättekul!
Imorgon så ska jag till frisören och färga håret och det ska bli hur skönt som helst, även fast jag bara ska ta bort utväxten och "de gula tonerna" typ. Jag ska vara i stan klockan 9 så det blir en tidig morgon i morgon.
Men ni får ha en bra kväll och GOTT NYTT ÅR!
 
 
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR