·A-Jun.04,2014·

9 dagar kvar till det efterlängtade sommarlovet, då får vi göra precis vad vi vill på dagarna. Det ska bli så skönt. Imorgon är det bal också. Alla är alltid så fina med sina långklänningar och sina fina frisyrer.
 
Nästa år är det våran tur. Jag både längtar men vill samtidigt inte att det året ska komma redan nu. Jag vill inte sluta här. Allt känns så tryggt här, vi har gått här på samma ställe i snart 10 år så här ``känner´´ man nästan alla.
 
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, jag vet inte vad jag ska gå för linje på gymnasiet, jag vet ingenting! Tänk att om ett år vet jag vad jag ska göra efter sommarlovet. Då vet jag vart jag ska spendera mina 3 kommande år. Just nu har jag ingen aning. Vad lätt allt hade varit om man visste vad man ville jobba med/som när man blir vuxen.
 
Imorgon är det näst sista riktiga dagen i 8:an. Resten av dagarna ska vi bara (nästan iallafall) göra massa roliga saker.
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 50mm F/1.8G
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR