·A-Jun.18,2014·

I måndags började konfirmationen som ska hålla på i två veckor. Det började med att vi åkte till Stiftsgården, där gjorde någon slags sammarbetsbana. Sedan sov vi över i några stugor ute i skogen. Det var faktiskt roligare än jag hade förväntat mig. 
 
På tisdagen (igår) vandrade vi hem. Jag tror att det var ca 1,2 mil. Det var inte kul, bara väldigt jobbigt. Det är iallafall skönt att vi redan har gjort det nu, för jag tror att det är det tråkigaste vi kommer göra dom här veckorna.
 
Idag har vi varit och fiskat, och på eftermiddagen var vi på pastorsexpeditionen och läste i bibeln och målade.
 
Imorgon ska vi rida på islandshästar, det ska bli jättekul! Jag har aldrig gjort det förut. Vi har pratat om att vi ska göra i familjen förut men det har inte blivit av. Så det ska bli spännande. 
 
Vi är lediga på fredag och hela helgen eftersom det är midsommar. Så jag tror att dom här veckorna kommer gå fort. Jag ångrar inte att jag valde att konfirmera mig på sommaren. Hade jag inte gjort det så hade jag bara setat hemma hela dagarna och inte gjort någonting antagligen.



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR