·A-Mars.06,2014·

Imorgon är det sista dagen på praovecka nr 1. Det ska bli skönt med helg, men jag och Emma har haft en jätterolig veckan. Nästan veckan ska jag och Moa praoa på TacoBar. När jag gick förbi där igår, var det inte en enda människa där. 
 
Så jag vet inte riktigt vad vi ska göra där i en hel veckan, hoppas att det finns någonting vi kan göra iallafall. Jag vill ju inte sitta på en stol och stirra en hel veckan, men vi får väl se när vi kommer dit på måndag.
 
Nu ska jag gå ner och vika tvätt innan jag somnar sittandes på en stol. Jag är så himla trött på dagarna när jag kommer hem. Det kanske är för att vi springer runt hela dagarna och letar disk, haha. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 50mm F/1.8G
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR