·A-Mars.26,2014·

Nu var det jättelänge sedan igen.. Jag vet inte varför jag inte skriver någonting här. Men jag har ingenting att skriva om och då blir det liksom inte av. Jag slänger bara in något collage på lite kläder ibland, och det kan ju inte så kul att kolla jämt.
 
Idag är det iallafall onsdag och halva veckan har gått, i skolan iallafall. Imorgon ska vi åka in till arenan och träffa den där fotokillen igen. Jag tror att vi skulle få redigera bilder. Det låter ju ganska kul, jag hoppas att det blir det också.
 
Där ska vi vara hela förmiddagen, sen åker vi tillbaka till skolan och äter lunch och har 2 lektioner på eftermiddagen, innan vi får sluta. Nästa onsdag ska vi också iväg, då ska vi på teknikmässa, och när den slutar kl 11.00, ska vi bara åka hem sen får vi sluta. 
 
Nu ska jag träna på engelska, svenska -och franska läxorna. Kram
 
Kamera: Nikon D3100 + Nikkor 50mm F/1.8G
Foto&Redigering: Jag



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR